Home » Školní blog » TĚLOCVIK: Naši studenti o tom, jak cvičíme v době covidové

TĚLOCVIK: Naši studenti o tom, jak cvičíme v době covidové

Co dělám pro fyzickou kondici?

Co dělám pro fyzickou kondici: cvičím podle videí na YouTube. Ze zahraničí nejčastěji podle pamela reif – YouTube, z Česka podle kathie kk – YouTube. S rodinou chodím ráda na procházky a túry, s kamarády v létě na brusle nebo na kolo. V zimě na běžky.

Vzhledem k tomu, že už teď bohužel netancuji, tak se se sebou snažím dělat něco doma. O to víc ještě v této době, kdy nikam moc nemůžeme chodit.

Snažím se každý den chodit na procházku a když se nejedná o delší procházku, třeba na půl dne, tak většinou odpoledne cvičím podle videa z YouTube. Mám dvě oblíbené slečny, od kterých mi cviky vyhovují, a hlavně mě pak i cvičení baví, což si myslím, že je velice důležité, aby cvičení a pohyb člověka bavil. Cvičím podle videí od Pamela Reif, growingannanas nebo MadFit. Většinou si vyberu, na jakou partii chci ten den cvičit nebo zda na celé tělo. Před cvičením nejím a ani moc nepiji, protože mi to nedělá dobře. Piji a jím až nějakou dobu po cvičení až se zas tělo uklidní. Jinak se dle ročního období snažím i příležitostně sportovat venku, takže chodím třeba na běžky, bruslit anebo jezdit na kolo.

Cítím se po cvičení lépe, mám ze sebe pak dobrý pocit. Myslím, že není dobré celý den sedět a nic nedělat.

  • Snažím se každý den se alespoň protáhnout.
  • Ráda cvičím podle Péti Elblové, od které jsem si také pořídila e-book.
  • Sice to úplně nedodržuji, ale snažím se, co mi síly stačí.
  • Mám ráda pohyb, teďka v karanténě to není úplně ono, tak si zacvičím alespoň doma. A po každém tréninku jsem sice úplně vyřízená, ale potom ten pocit, že jsem to zvládla je k nezaplacení. Proto mám ráda pohyb a proto to taky dělám.

Moje cvičení

  • Procházky se psem
  • Občasné malé cvičení na posilování rukou a břicha

Proč

  • Zvykla jsem si na ně a po dlouhé době doma to je velmi příjemné se trošku projít na čerstvém vzduchu. Navíc jsem si tím dokázala, že jsem schopná u něčeho vydržet déle než jenom dva týdny.
  • Současně téměř necvičím, pouze co bylo do školy. Ale chci cvičit stejně jako před koncem roku. S malými změnami, aby se mi cvičilo lépe.

Co dělám pro fyzickou kondici

  • Co dělám pro fyzickou kondici: cvičím podle videí na YouTube. Ze zahraničí nejčastěji podle pamela reif – YouTube, z Česka podle kathie kk – YouTube. S rodinou chodím ráda na procházky a túry, s kamarády v létě na brusle nebo na kolo. V zimě na běžky.
  • Vzhledem k tomu, že už teď bohužel netancuji, tak se se sebou snažím dělat něco doma. O to víc ještě v této době, kdy nikam moc nemůžeme chodit.

Moje cvičení – studentka Pája Myslivečková

  • Snažím se cvičit aspoň třikrát do týdne (pondělí, středa a pak v pátek nebo v sobotu)
  • Vždy se před cvičením protahuji i podle videí na Youtube například tyto
  • Pak si najdu video na cvičení, v 99 % si vybírám cvičení na písničky jako:
  • Hodně cvičím podle této holčiny
  • A když chci i posilovat, tak taky posiluji podle jejích videí jako je:

A to je moje celotýdenní cvičení, samozřejmě cvičení měním, ať to není pořád to samé.

  • Často jsem chodila i na procházky, ale jsem teď v 10 denní karanténě, tak se snažím mít produktivní aspoň doma
  • Já jsem se sportem začala téměř v 6ti letech a to s gymnastickým aerobikem. S ním jsem skončila skoro ve svých 16ti letech. Poté mě začala zajímat power jóga, na kterou jsem nedocházela příliš dlouho kvůli koronaviru. Pak jsem poměrně dlouho nedělala žádný sport. Až když jste nám začal posílat videa do TEV, to mě asi trochu nakoplo k tomu, začít opět něco dělat. Takže, když mám čas, ráda si něco zacvičím doma. To přes zimu se snažím doplnit běžkami a v létě kolem a turistikou.
  • Proč? Dříve jsem to dělala, protože mě to bavilo a po nějaké době už mě aerobic omrzel, takže jsem to dělala jen kvůli postavě a kondici. Nyní už se má fyzická kondice zhoršila a snažím se to alespoň trochu vrátit. Jelikož cítím, že to někde ve mně je.
  • Od základní školy jsem se cvičení moc nevěnovala, ale chtěla bych to změnit.
  • Snažím se denně ujít minimálně 10 000 kroků. Teď v zimě se snažím věnovat 15 minut nějakému cvičení – preferuji akčnější cvičení, cardio, posilování či různé kruhové tréninky. A když už nic, alespoň vyběhnout schody. V létě jezdím na bruslích a na kole, občas zajdu s kamarádkami na hřiště na Workout. Také bych chtěla začít běhat, až se umoudří počasí.
  • Díky pohybu si psychicky odpočinu od úkolů, školy, povinností a pročistím si hlavu. Cvičení mě hodně baví, zároveň posílím tělo a zlepším kondici. Díky tomu se i lépe cítím.
  • Od přibližně půlky ledna jsem se rozhodla doma cvičit, abych shodila ty nabraná kila co jsem přibrala přes Vánoce.
  • Cvičím podle 30ti denní výzvy (zadek, břicho, ruce)

Archiv školního blogu